Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten op kot met ex-gevangenen

In het Nederlandse Zwolle gaat binnenkort - als het voorstel positief wordt onthaald door buurtbewoners [...]

13/11/2019

5 redenen waarom sloddervossen eigenlijk slimmeriken zijn

Ligt je kot alweer overhoop? The Beatles wisten het al: Let it be! Verschillende studies hebben aangetoond [...]

12/11/2019

Het stinkt op de Gentse unief

"Het ruikt er naar kaas, maar ook naar een turnzaal in het middelbaar", getuigt een van de [...]

08/11/2019

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84