Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De Slimste Mens zoekt publiek

Peter Van de Veire geniet maar beter van z'n laatste weken als 'Slimste Mens ter Wereld', [...]

17/10/2019

Overkoepelend DRINKiQ-pact moet alcoholgebruik studenten inperken

Deze ochtend hebben de praeses van Sofia (Antwerpen), Ekonomika (Leuven) en Politeia (Gent) het DRINKiQ-pact [...]

03/10/2019

Race jij mee in de VW Fun Cup 2019?

Op 13 oktober strijkt de VW Fun Cup neer op het legendarische circuit van Zolder. Dankzij GUIDO en Car-Pass [...]

28/09/2019

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84