Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Vol focus studeren... in een nachtclub?

Overvolle bibliotheken, te veel afleiding, geen voorzieningen… Kortom: als student heb je nood [...]

27/05/2019

België krijgt een eerste Harry Potter-winkel

Potterheads unite, want in augustus opent de eerste Belgische Harry Potter-boetiek de deuren. In Luik, [...]

18/05/2019

Reisorganisator pakt uit met blokvakantie: week all-in voor 99 euro

Studenten komen uit hun kot... ook om te blokken, en Neckermann speelt daar nu handig op in. De reisorganisator [...]

16/05/2019

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84