Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De Mol: Joeri krijgt eigen soundboard

"Wie is De Mol?" - "Geen idee, maar Joeri is fantastisch!" Week na week slingerde [...]

30/04/2019

Avengers-personage Thanos legt Google lam

Iedereen in de entertainmentwereld is in de ban van Avengers: Endgame, ook Google. Je moet maar eens [...]

29/04/2019

Wings for life: Samen lopen voor het goede doel op zondag 5 mei?

Zet zondag 5 mei 2019 alvast in je agenda! Want die dag kan je samen lopen voor zij die het niet kunnen. [...]

27/04/2019

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84