Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zo zie je of een kat zijn naam kent

Nieuwsflash: Katten luisteren wél naar hun naam, als ze niet reageren, negeren ze jou gewoon. [...]

26/04/2019

RED BULL PAPER WINGS: Hoe ver gooi jij een papieren vliegtuigje?

Vergeet pilotenbrevetten, straalmotoren en de zoete geur van kerosine. Het enige wat je nodig hebt om [...]

24/04/2019

FLOWTRACK: Onvergetelijke surfvakanties voor jongeren

Flowtrack is een reisorganisatie voor jongeren die zich specialiseert in surf- en zomervakanties in [...]

20/04/2019

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84