Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Windjes in een fles? Hét ideale kerstcadeautje voor al jouw frenemies

Ahhhh, de feestdagen. Het ideale moment om je familie te tonen hoeveel je van hen houdt, door je bankrekening [...]

11/12/2018

Tony’s Chocolonely opent binnenkort z’n eigen pretpark!

Als je nog nooit gehoord hebt van Tony’s Chocolonely, dan ben je duidelijk niet van deze wereld. [...]

07/12/2018

WOW: dit stadje leeft nog twee maanden in nachtmodus

Koude kille wintermaanden zijn op komst. Je kent het wel, die periode waarin er al zo weinig daglicht [...]

04/12/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84