Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Droomjob: tovenaar in de magische wereld van Harry Potter!

Het is pas tijdens de examenperiode dat begint te beseffen hoe incompatibel je blijkt te zijn voor deze [...]

23/01/2019

Antwerpen: de stad waar het grootste chocolademuseum ter wereld ligt!

België zou België niet zijn, zonder z’n eindeloze voorraad aan frituren en chocolatiers. [...]

16/01/2019

Valentijnstip: vernoem een kakkerlak naar je ex

Proficiat! Het is 2019, je bent er geraakt. Je hebt iedere feestdag zonder kleerscheuren kunnen doorstaan, [...]

15/01/2019

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84