Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Hotels.com betaalt jouw verblijf in ‘s werelds meest afgelegen hotel

Reizen, we doen het allemaal liefst zo veel mogelijk én zo ver mogelijk. Het is het ideale middel [...]

29/11/2018

De Efteling heeft nu ook een Escape Room

Je papier met hopen laten opstapelen zodat je Bolle Gijs zijn catchphrase bijna tot in een oneindige [...]

27/11/2018

Dit cruiseschip is de natte droom van iedere adrenaline junkie

Cruiseschepen zijn voor oudere mensen, die op het einde van hun levensjaren zitten, en de laatste centen [...]

24/11/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84