Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zo zie je welke informatie Facebook over jou opslaat

Stomende berichtjes sturen met je Tindermatch of uren aan de telefoon hangen om met je bestie over ‘die [...]

04/04/2018

YES! Vanaf nu bestaat er een Friends-editie van Monopoly

Onder de slogan ‘destroying friendships since 1935’ slagen de spelmakers van Monopoly er [...]

04/04/2018

RIP: Morgen sluit Dough It de deuren

7 maart blijft ongetwijfeld de dag waarop geschiedenis geschreven werd. DOUGH it, de eerste cookie dough [...]

04/04/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84