Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Kerel stuurt vriendin 6 regels voor cinemadate... en gaat viraal

Dilemma. Je hebt de dagen afgeteld tot jouw favoriete film ein-de-lijk in de cinemazalen speelt en wil [...]

18/04/2018

Gin van Aldi wint opnieuw prestigieuze award

De Oliver Cromwell London Dry Gin, die bij winkelketen Aldi amper een dikke elf euro kost, heeft tijdens [...]

17/04/2018

De 7 leukste Tweets over De Mol, aflevering 4

Binnen een paar weken wint de winnaar van #demol de gigantische prijzenpot van 35 euro en een paar [...]

16/04/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84