Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Deze magische Gin moet je gewoon in huis hebben

Nu het zonnetje traag maar zeker haar warmtestralen ons belgenlandje instuurt, is het moeilijk om niet [...]

10/04/2018

Temptation Island bereikt climax: Er is nu ook een app

Ieder jaar opnieuw kijken we uit naar de IQ-verlagende afleveringen van Temptation Island. Is het niet [...]

09/04/2018

De Mol aflevering 3: hoezo, ‘t is niet Jeffrey?!

Ja lap, weg theorie. Sinds gisteren kunnen we samen met half Vlaanderen op zoek naar een nieuwe mol, [...]

09/04/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84