Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

20 hilarische passief-agressieve boodschappen van kotgenoten

Naar het groot toilet gaan en achteraf pas inzien dat er ochot één schamel velletje wc-papier [...]

25/03/2018

Ode aan de held van Temptation Island aflevering 9: Mezdi

Timtation dit, Timtation dat, Timtation whatever. De collectieve haat van Vlaanderen en Nederland voor [...]

23/03/2018

Droomjob: fulltime Flügel-eend

Nope, dit is geen mop. Als jij een serieuze student bent die op zoek is naar een serieuze job, dan zet [...]

23/03/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84