Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nero’ke uit “F.C. De Kampioenen” krijgt eigen kledinglijn

Foto: HLN Als je dacht dat “F.C. De kampioenen” na tweehonderd miljoen heruitzendingen [...]

16/03/2018

Wereldkampioenschap beer pong

Van alle drinking games is beer pong veruit de favoriet bij iedere bierliefhebbende student. Een nachtje [...]

15/03/2018

WIN: opblaasbare jacuzzi van Lidl

Altijd al gedacht dat jacuzzi’s eerder thuishoorden in de achtertuin van het gemiddelde MTV Cribs [...]

15/03/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84