Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

10 Instafamous pets die je gewoon moét volgen

1. @juniperfoxx:   Op dit account volg je het leven van twee ultra-schattige vosjes en hun [...]

07/03/2018

13 tweets die aantonen dat Blind Getrouwd dramatischer is dan Temptation Island

Je innerlijke drama-llama voeden met de armzalige porties tragedie die Temptation Island met zich meebrengt, [...]

06/03/2018

Er bestaan nu wijncondooms en je gaat ze sowieso willen hebben!

Nee, het is niet wat je nu denkt. Deze condooms zijn niet bedoeld voor de avonden waarop je Tinder Superlike [...]

06/03/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84