Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Is Netflix’s nieuwe horrorfilm de engste van het jaar?

Met de polaire vortex in het land is het buiten al behoorlijk bibberen, maar als we het internet mogen [...]

01/03/2018

WOW: dit paars natuurpark moét op je bucketlist!

Het Belgische Hallerbos, de Franse Provence en het Italiaanse Toscane zijn er niet mee te vergelijken. [...]

01/03/2018

Van 24urenloop naar 24urendrink: Studenten gaan uitdaging aan

Wanneer onderging je voor het laatst een totaal onvoorziene maagzuivering ten gevolge van een overmaat [...]

28/02/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84