Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Bevestigd: De Mol is officieel terug!

Het jaagde waarschijnlijk heel Vlaanderen de stuipen op het lijf. Iets wat op een storing leek, gevolgd [...]

02/03/2018

Nieuw: app die je cadeaus geeft in ruil voor korte digi-detox

We hebben het allemaal wel eens voor. Zo’n moment waarop je er heilig van overtuigd bent dat je [...]

02/03/2018

10 vragen die iedereen heeft na aflevering 6 van Temptation Island

1. Hebben de mannen van de montage ondertussen de opslag gekregen die ze verdienen? GEEF DE MANNEN [...]

02/03/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84