Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De 5 meest bizarre studierichtingen

Hoewel vele mensen niet zullen snappen waarom je in hemelsnaam, bijvoorbeeld, een richting als wiskunde [...]

01/08/2017

Deze app is het meest schadelijk voor je mentale gezondheid

​ Het is niet nieuw om te stellen dat sociale media en mentale gezondheid een ietwat complexe relatie [...]

01/08/2017

Dit ontbijt geeft je de boost die je nodig hebt tijdens je tweede zit

Het is een waarheid als een koe: een goed begin van de dag begint bij een goed, voedzaam ontbijt. Tijdens [...]

31/07/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84