Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Vanaf nu kan je gratis logeren in Frankrijk

Nog geen reisje op de planning staan omdat je ietwat krap bij kas zit? Geen probleem. Waarom ga je niet [...]

24/07/2017

Deze bankkaart is perfect voor big spenders

Een student heeft een bijzonder origineel concept ontwikkeld, namelijk een interactieve kredietkaart [...]

24/07/2017

Meest originele sollicitatie voor stage ooit!

Solliciteren is altijd een beetje lastig, zo ook voor een stageplek. Sommige mensen weten al jaren op [...]

22/07/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84