Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Vanaf nu spelen we Prosecco Pong!

Beer Pong is zó 2016, dit jaar spelen we een veel cooler spel: Prosecco Pong! Feestbedrijf Talking [...]

27/07/2017

Zo smokkel je alcohol binnen op festivals

Het irritantste aan het festivalseizoen? Het feit dat je nooit je eigen drankjes mag meenemen naar binnen [...]

27/07/2017

EVENT: Samen Disneyliedjes zingen

Er zit sowieso een Disney-fan ergens diep in jou. Stiekem spendeerden we het grootste gedeelte van onze [...]

27/07/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84