Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Eerste nachtwinkel die aan huis levert is een feit

Destijds was er het studenteninitiatief Bierkoerier, die pintjes, pita's en ander lekkers met de [...]

13/06/2017

Hier kan je onderduiken als de examens op een flop uitdraaien

Droom je soms van een eenvoudig leven in een rustiek bergdorpje, waar je back to nature gaat? Wel, de [...]

13/06/2017

Dit Deliveroo-item is plots helemaal hip

Deze trend doet onze wenkbrauwen toch even in opwaartse positie gaan. Het bezorgingsbedrijf Deliveroo [...]

11/06/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84