Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Online geld samenleggen voor een cadeau? Het kan!

Wat heb je het liefst, tien cadeaus van 5 euro of één cadeau van 50 euro? Juist ja. Alleen [...]

10/06/2017

Deze koelkast achtervolgt je als een hond

Niets lastiger dan een koelbox vol bier meezeulen, en zeker in de zomer. Dat vonden de genieën [...]

10/06/2017

Deze vrouw maakte een meeneemmatras

Treinzetels zijn ongemakkelijk en smerig, gras is vochtig en rechtstaand dutten is vrij onmogelijk. [...]

09/06/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84