Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Brusselse universiteit “wil décolletés zien”

Verdorie toch, wat is dat de laatste tijd met alle verhalen rond ongepast gedrag naar vrouwen? Nu laait [...]

30/05/2017

Kauwgom is niet goed voor de seks

Slecht nieuws voor wie al eens graag knabbelt op een kauwgom. Blijkbaar is het geen goed idee om er [...]

30/05/2017

Zien: Student ontsnapt op het nippertje aan ingeslagen bliksem

Met deze tropische temperaturen ontstaat er al sneller een stevig onweer. Ook in het Verenigd Koninkrijk [...]

30/05/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84