Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

“The Big Slide” komt naar Oostende

Yes! De grootse waterglijbaan van het land staat in het weekend van 21, 22 en 23 juli in Oostende. De [...]

22/05/2017

De coolste plekken om te blokken

De zomer staat voor de deur, maar voordat we die mogen binnenlaten, kloppen eerst de examens aan. Zoals [...]

21/05/2017

Deze student werkte z’n huiswerk af in een nachtclub

Je hebt drie maanden tijd om een opdracht te schrijven, maar schiet de nacht voor de deadline pas in [...]

21/05/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84