Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dingen die gebeuren als je condooms gaat kopen

Er zijn niet veel dingen gênanter dan aan een drukke kassa staan met condooms in je hand. Toch [...]

27/05/2017

Waarom bejaarden en studenten eigenlijk exact hetzelfde zijn

Oké, jullie rimpels zijn nog niet even uitgesproken en je kledingstijl is ook niet meteen vergelijkbaar, [...]

27/05/2017

Hoe je jezelf beschermt tegen Facebook

Je weet vast al dat Facebook gigantisch veel van jouw persoonlijke informatie opslaat. Dat gebeurt vaak [...]

25/05/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84