Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Droomjob: spendeer je zomer op een paradijselijk eiland

Ben jij een social media expert en heb je deze zomer toevallig zes weken vrij? Dan solliciteer je maar [...]

25/05/2017

Deze roste hartendief verlicht examenstress

Dieren zorgen er vaak voor dat mensen zich wat ontspannen. De bibliotheek van de Universiteit van Cambridge [...]

25/05/2017

Erasmusstudenten krijgen korting op vluchten

Vertrek je volgend semester naar het buitenland om daar jouw studies verder te zetten? Dan heeft vliegtuigmaatschappij [...]

24/05/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84