Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zoveel jaar van jouw leven spendeer je op sociale media

Tweeten, snappen, Instagrammen, taggen,… elke dag zijn we bezig met dingen die in de oren van [...]

28/04/2017

6 tips om je productiviteit een boost te geven

Je ogen vallen bijna toe en je hoofd lijkt te ontploffen van informatie. Je voelt je uitgeput hoewel [...]

28/04/2017

Goed nieuws voor bankhangers

Proficiat, couch potato! Een onderzoek van de Universiteit van Florida Gulf Coast heeft ontdekt dat [...]

28/04/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84