Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

6 tips om goedkoper te winkelen

Wij, arme studenten, kennen allemaal het dilemma in de winkel: koop ik een volwaardige maaltijd voor [...]

25/04/2017

Deze populaire chat-app komt met een unsend-functie

Een bericht sturen en in de milliseconden daarna onmiddellijk en enorm veel spijt hebben, iedereen heeft [...]

24/04/2017

Zo val je binnen de 60 seconden in slaap

’s Ochtends moet je jezelf uit je bed slepen en de hele dag denk je aan niets anders dan je zalige, [...]

24/04/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84