Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Lijstje: de lekkerste studentes van Amerika

Dating app Clover heeft de foto's van 1,4 miljoen accounts bekeken en de studentes met de meeste [...]

04/03/2017

Visual Vinyl: iconische platencollectie tijdelijk tentoon

Ken je de iconische platenhoes van Andy Warhol voor The Velvet Underground? Die met die banaan, inderdaad. [...]

03/03/2017

Zoveel verdient cast van The Big Bang Theory

  Jim Parsons, Johnny Galecki, Kaley Cuoco, Simon Helberg en Kunal Nayyar, beter bekend als Sheldon, [...]

03/03/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84