Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gevonden: een goeie reden om NIET te gaan sporten

Zit je liever op een barkruk dan op een fiets?  Na lang zoeken hebben we toch één [...]

28/02/2017

COLUMN: Genderfluïditeit

Onlangs rolde een persbericht binnen op de redactie waarin werd gemeld dat de Universiteit Gent gastvrouw [...]

25/02/2017

De eerste vrouwvriendelijke pornofilm is een feit

Voor mocht je ’t nog niet gehoord hebben: 30-jarige seksuologe Kaat Bollen heeft de eerste pornafilm [...]

25/02/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84