Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

In deze landen verdienen expats het meest

Denk je soms: de pot op met examens, ik begin een nieuw leven in Hawaï? Dan ga je beter voor Zwitserland, [...]

04/01/2017

Gratis treinpas voor studenten op komst

Het idee om iedere Europese jongere een Interrail Pass cadeau te doen op zijn achttiende verjaardag, [...]

03/01/2017

Wie vaak seks heeft, onthoudt beter, zegt studie

Eerlijk, het klinkt alsof we het verzinnen, maar de studie bestáát: vrouwen tussen de [...]

03/01/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84