Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

NSFW: 10 hilarische dronken sms’jes: “Je lijkt op een worm met rubberlaarsjes aan”

Vorige maand gaven we 7 tips weg om geen dronken sms’jes te versturen. Als je nog niet overtuigd [...]

28/12/2016

5 redenen waarom je vanaf nu beter naakt kan slapen

In de winter als het buiten ijskoud is lig je liefst van al met een dikke flanellen pyjama in bed, maar [...]

28/12/2016

Wie blokt met muziek scoort beter

Spotify spoort studenten al jaren aan muziek te beluisteren tijdens het studeren, om zo betere resultaten [...]

27/12/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84