Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Waarom het oudste kind het slimste is

Het oudste kind van een gezin doet het meestal beter op school dan jongere broers en zusjes. Dat zegt [...]

24/12/2016

Zo scoor jij die droomjob in 2017! (win shoptegoed voor jouw sollicitatieoutfit)

Het nieuwe jaar komt er gauw aan. Het is de tijd voor goede voornemens en veranderingen. Misschien loop [...]

23/12/2016

Nooit meer je fiets kwijt na avondje stappen met dit gadget

In studentensteden krioelt het van de fietsen. Vind de jouwe maar eens terug met een stuk in je kraag. [...]

23/12/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84