Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Als het aan de Kerstman lag, begonnen de solden vandaag al

Kerst en Nieuwjaar naderen met rasse schreden. Ligt de voet van je kerstboom al wekenlang bedolven onder [...]

21/12/2016

10 tips voor nachtblokkers

Dingen waar je minder of geen last van hebt als je ’s nachts blokt: stadslawaai, familieleden [...]

20/12/2016

Facebook Messenger krijgt grote update

Facebook kondigde vandaag videogesprekken voor groepen aan in Messenger. Het rolt vanaf vandaag de functie [...]

20/12/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84