Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Australiër bouwt metershoge toren van... blikjes bier

Je hebt nog geen kerstboom en zoekt inspiratie? Wat dacht je van een kerstboom van bierblikjes? De Australiër [...]

05/12/2016

Australische studenten ontspannen zich op wel heel ongewone manieren

Puppy's, lammetjes, trampolines, een ballenbad... Het Australische Queensland University of Technology [...]

05/12/2016

Eerste gin-tonichotel opent deuren

Sommige mensen staan op en gaan slapen met een brandend verlangen naar gin-tonic. Dat hoeft vanaf nu [...]

04/12/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84