Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Start het academiejaar binnenkort al 1 september?

Het plan om Leuvense en Gentse universiteitsstudenten op 1 september te laten starten, wordt steeds [...]

13/12/2016

Student jaagt 1,5 miljoen erdoor na foutje van bank

Op een dag open je een bankrekening en merk je dat je onbeperkt geld kan afhalen. Het overkwam de Australiër [...]

12/12/2016

Zo leven de rijkste jongeren

Terwijl studenten nu al blokkend het land draaiende houden, weten sommige steenrijke jongeren niet [...]

12/12/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84