Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Snapchat krijgt Antwerpse concurrentie

Heb je het gehad met gênante/dronken/geniale Snapchatberichten die je amper 3 seconden kan bekijken [...]

21/07/2016

Dutjes hebben alleen maar voordelen

Heb je met dit weer ook de sterke aandrang in een hangmat te gaan liggen niksen? Ga rustig je gang. [...]

20/07/2016

Met deze tips bezorg je je hond een beestige reis

Wie wil er nu een trektocht door de Vogezen maken zonder zijn/haar trouwe viervoeter? Natuurlijk bereid [...]

20/07/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84