Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Trend van ’t moment: de panty challenge

Je hebt ze misschien hier en daar al op sociale media zien opduiken: naar beneden getrokken vrouwenslipjes. [...]

13/07/2016

Dit zijn de gekste dingen die mensen doen op feestjes

Feestjes zijn niet altijd wat we ervan verwachten. Daarom kijken we soms gewoon liever lekker ingeduffeld [...]

12/07/2016

Nicecream: elke dag ijsjes eten zonder schuldgevoel

Ja, er bestaat gezond ijs waar je nauwelijks van verdikt. Niet een of andere smaakloze lightversie van [...]

12/07/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84