Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Op reis? Zo haal je goedkoop geld af

Reizen binnen de eurolanden is gemakkelijk. Je hoeft geen geld te wisselen of extra te betalen als je [...]

05/07/2016

Voortaan op het menu(?): hotdogijs

Wie aan zomer denkt, denkt aan ijsjes. En een lekkere hotdog gaat er ook altijd in. De New Yorkse ijswinkel [...]

05/07/2016

Nieuw: milieuvriendelijk bier

Bier mag dan de beste menselijke uitvinding aller tijden zijn, erg goed voor het milieu is het brouwen [...]

04/07/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84