Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Je smartphone in de wc laten vallen? Zo red je hem

Het is iedereen wel eens overkomen: een kletsnatte smartphone na een spetterende val in het bad/ de [...]

04/07/2016

Zet eens een filmster voor de klas

Hollywoodster Matthew McConaughey gaat opnieuw naar school. Niet om achter de schoolbanken te zitten, [...]

03/07/2016

Is dit het zomerdrankje van 2016?

Volgens het New Yorkse restaurant BHW drinken we de komende maanden massaal red wine ice floats. Dat [...]

03/07/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84