Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Op reis? Vergeet vooral geen foto’s te nemen

Spendeer jij het grootste deel van je vakantie aan het maken van dé perfecte Instagramfoto? Je [...]

01/07/2016

Let op voor het luie-poep-syndroom

Heb jij een zittende studentenjob of spendeer je gewoon heel je dag aan series kijken? Zorg er dan toch [...]

01/07/2016

KU Leuven is de meest baanbrekende universiteit van Europa

Reuters heeft de KU Leuven uitgeroepen tot meest innovatieve universiteit van het continent. De Engelse [...]

01/07/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84