Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Neem een foto, word (bijna) een topchef

Ben je niet alleen een getalenteerde fotograaf, maar ook nog eens gek op lekker eten? Dan is de Brusselse [...]

12/05/2016

Zo boek je het goedkoopst vliegtickets

Niet alleen de blok kruipt dichterbij, ook de vakantie begint te lonken. Al een leuk reisje op het oog? [...]

12/05/2016

LinkedIn helpt studenten aan werk

Het professionele sociale netwerk LinkedIn heeft een app ontwikkeld om studenten te helpen een job te [...]

11/05/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84