Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Antwerpen maakt zich klaar voor de blok

We kunnen er niet omheen: de examens beginnen schrikbarend dichtbij te komen. Antwerpse studenten mogen [...]

04/05/2016

Studenten organiseren tweedehandskledingmarkt

Twee studentes Communicatiemanagement van de Hasseltse Hogeschool PXL organiseren dit weekend Worn-up, [...]

04/05/2016

Zo voorkom je dat iemand meegluurt via de webcam

Waarschijnlijk heb je al lang een stickertje voor de camera van je laptop of tablet hangen, maar geef [...]

03/05/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84