Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Het vrouwelijke schoonheidsideaal... volgens de wetenschap

Wetenschappers lijken een beetje bezeten te zijn door vrouwelijke aantrekkingskracht. Al decennialang [...]

03/05/2016

Waarom je moet opletten met je smartphone

Constant je smartphone checken is niet alleen weinig sociaal en slecht voor de productiviteit, het heeft [...]

03/05/2016

Roodharigen zien er jonger uit

Werd jij als kind vaak geplaagd met je rode haarkleur? Dan is de tijd voor zoete wraak aangebroken. [...]

02/05/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84