Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gezonde bakster is Gentse student-ondernemer van 2016

Afgelopen maandag werd Laura Verhulst, also known as Madam Bakster, verkozen tot de Gentse student-ondernemer [...]

30/04/2016

Studenten lossen communicatieproblemen op

Op 20 april vond Let’s Communicate plaats, een event georganiseerd door vier studenten communicatiewetenschappen [...]

29/04/2016

Studenten willen minder betalen en beter onderwijs

“Speel niet met onze toekomst, het is ook die van u”  Het is je als student vast [...]

27/04/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84