Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten pakken uit met tweedehandsmarkt in hartje Leuven

Zes studenten van de UC Leuven-Limburg organiseren in het kader van hun opleiding Event- en Projectmanagement [...]

06/04/2016

Britse kotstudenten weigeren massaal huurprijs te betalen

Wie wil studeren in Groot-Brittannië moet vaak diep in zijn portemonnee graven. De gemiddelde schuld [...]

05/04/2016

Chinese ‘hondenvleesfestival’: de harde feiten

Wij beschouwen de hond als onze beste vriend, maar daar denken ze niet overal ter wereld hetzelfde over. [...]

05/04/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84