Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Is dit de grofste 1 april grap ooit?

Op 1 april halen we allemaal wel eens graag een grap uit. Zo ook een groep studenten aan de New Oxford [...]

04/04/2016

App maakt komaf met uitstelgedrag

Het is paasvakantie, dus dat betekent dat studenten volop aan het blokken zijn. Maar ook die vervelende [...]

04/04/2016

Feest mee op het After School Festival in Bellewaerde

Wie een uitstap naar Bellewaerde plant, weet dat het een topdag zal worden. De dolle attracties, avontuurlijke [...]

03/04/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84