Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Canadees lanceert Beer Pong 2.0

De Canadees Jeff Nybo droomde al van een ultramoderne, interactieve beerpongtafel in 2011, maar ’t [...]

09/09/2015

Geen geld voor een kot? Zo kan het ook

Wat is er goedkoper dan een kamer huren? Kamperen. Zo simpel is het. Evan Eames, een student astrofysica, [...]

07/09/2015

Win een wereldreis en 10.000 andere prijzen dankzij de Grote GUIDO-Wedstrijd

GUIDO blaast dit jaar 25 kaarsjes uit en om de jubileumeditie van onze Stadsgids te vieren, lanceren [...]

07/09/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84