Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studentes in opspraak na supersexy promofilmpje

Studentes aan de universiteit van Alabama krijgen heel wat kritiek over zich heen na het posten van [...]

18/08/2015

Dit zijn de origineelste masterproeven van de KU Leuven

Nog wat inspiratie nodig voor jouw eigen masterproef? Of ben je gewoon benieuwd welke thesissen goed [...]

18/08/2015

De domste vragen ooit gegoogeld

’t Is duidelijk komkommertijd en dus publiceren we een compleet nutteloos artikel. Zo eentje dat [...]

16/08/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84