Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student scoort met ‘designcondoom’

Een Amerikaanse studie heeft aangetoond dat veel jongeren condooms niet alleen als ‘partypooper’ [...]

31/08/2015

Gewaagde oplossing voor kotentekort in Amsterdam

In Amsterdam ligt een voorstel op tafel dat een einde moet maken aan het kotentekort waarmee de stad [...]

29/08/2015

Binnenkort: tweedehandsfietsenmarkt Gent

Als student rondrijden met een superdure, hypermoderne tweewieler is geen goed idee, aangezien er regelmatig [...]

28/08/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84