Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nieuwe campus opent de deuren in Antwerpen

De nieuwe wetenschapscampus op Spoor Noord in Antwerpen is klaar voor gebruik en vanaf volgend academiejaar [...]

04/06/2015

Chinese scholen gebruiken originele manier om spiekende studenten te betrappen

Iedereen durft wel eens voorzichtig scheef kijken tijdens een examen en het zweet breekt je dan ook [...]

03/06/2015

Nieuw: nachtclub met ballenbad

Wie zin heeft om tijdens het uitgaan zijn innerlijke kind even op de voorgrond te laten treden, gaat [...]

02/06/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84